.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو مجلس خبرگان رهبری: انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: استکبار جهانی 40 سال ایستاد تا انقلاب را بشکند اما انقلاب اسلامی ماندگار ماند.

به گزارش شمال نیوز، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سیمرغ هم‌زمان با پنجم آذر بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین عصر دیروزدر سالن ورزشی شهید صمصام طور شهر کیاکلا برگزار شد.

امام جمعه سیمرغ در این مراسم بابیان اینکه امام راحل جایگاه و نقش بسیج را پیش از انقلاب برنامه‌ریزی کرده بود که عملکرد بسیج را پس از پیروزی انقلاب، در زمان جنگ و عرصه‌هایی که نیاز به حضور بسیج بود مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد: برخی جریانات و گروه‌های مخالف بسیج، حاضر به آشتی با این نهاد نیستند که باید به دنبال ارتباط پیدا و پنهان آن‌ها با استکبار جهانی و عوامل آنان باشیم.

حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی با اشاره به اینکه بسیجیان از جایگاه این نهاد مقدس آگاه هستند، گفت: بسیج هرکجا که نیاز به مقابله با دشمن است چه در جنگ نظامی و چه در جنگ فرهنگی و جنگ نرم حضور دارد.

*‌ استکبار جهانی 40 سال ایستاد تا انقلاب را بشکند

آیت‌الله علی معلمی امام جمعه قائم‌شهر در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: در سال جاری تقارن احسنی بین هفته بسیج و هفته وحدت ایجادشده است.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) آمده‌اند که جامعه بشریت را بسیج کرده و هدفمند حرکت دهند.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه هدف جامعه بندگی خداوند است و اگر مدیریت جامعه بر همین اساس و راستا حرکت کند مسیر را حفظ کرده‌اند، تصریح کرد: اگر فاسدین فرصت پیدا کنند نشانه‌های انحراف از مسیر را خواهیم دید.

وی ادامه داد: کسانی که جامعه را بر اساس دین خدا اداره می‌کنند باید اصول را رعایت کنند.

معلمی بابیان اینکه امام راحل آمد تا به‌وسیله بسیج دین پیامبر و آیات قرآن را احیا کند، اظهار کرد: ایمان، اخلاص، دشمن‌شناسی، دوست شناسی، نهراسیدن از نهیب دشمن و فرار نکردن از صحنه از روحیات بسیجی است.

وی افزود: نفوذ فرهنگی دشمن کار را به‌جایی می‌رساند که برخی برای جلب‌توجه مردم و رأی گرفتن می‌گویند من نظامی نیستم و از پادگان نیامده‌ام درصورتی‌که این حرف زیر پا گذاشتن یک ارزش مقدس بوده و خطرناک است.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه خطر نفوذ فرهنگی دشمن به‌گونه‌ای است که دوست را دشمن جلوه می‌دهد، تصریح کرد: تقویت نیروهای مسلح وظیفه جدی و حتمی همه مدیران جامعه است.

وی ادامه داد: کشوری استقلال پیدا می‌کند که نیروهای مسلح در آن رشد پیدا کنند نه اینکه هرساله از اعتباراتشان کاسته شود.

معلمی بابیان اینکه برخی پیشنهاد صلح و شعارهای فریبنده سر می‌دهند اما در غفلت به دنبال ضربه زدن به ما هستند، اظهار کرد: اگر مدیر برای رضای خدا مدیریت کند، اگر نیروهای مسلح برای رضای خدا انجام‌وظیفه کنند و اگر صادقانه از رهنمودهای ولی امر اطاعت شود قطعاً از مددهای غیبی و نصرت الهی بهره‌مند می‌شویم.

وی افزود: استکبار جهانی 40 سال ایستاد تا انقلاب را بشکند اما انقلاب اسلامی ماندگار ماند.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه اخیراً رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا خواست که فاتح معرکه باشد اما به قول مقام معظم رهبری شتر در خواب بیند پنبه‌دانه، گفت: خیال می‌کردند در 13 آبان فاتحه جمهوری اسلامی خوانده است اما صدام هم همین قصد را داشت که امام راحل فرمودند صدام رفتنی است که شاهد بودیم چه شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.